Дистанційне навчання. 5 клас НУШ.


Дорогі учні!
Матеріал, який розташований на сторінці “Дистанційне навчання”, допоможе Вам краще підготуватися до уроку, ліквідувати прогалини з предмету, поглибить  Ваші знання додатковою інформацією з теми, дасть змогу орієнтуватися в пошуковій системі Інтернет, забезпечить комфортні умови для виконання домашніх та творчих завдань. Учні, які з певних причин не відвідували школу, матимуть змогу засвоїти курс шкільної програми вдома.  Дистанційне навчання покликане допомогти Вам в глобальному освітньому просторі, зробити навчання цікавим, приємним, творчим, безстресовим. Всі питання, які виникнуть у Вас під час підготовки, Ви можете задавати у коментарях. Спробую дуже оперативно на них відповідати. Успішного Вам навчання!!!

Як утворюються гірські породи. Гірські породи і мінерали.  Які бувають корисні копалини. Метали і неметали.

1.      Виконати самостійну роботу «Внутрішня будова Землі»

Самостійна робота

2.      Переглянути презентацію та відео

Як утворюються гірські породи. Гірські породи і мінерали. Які бувають корисні копалини. Метали і неметали.

3.      Опрацювати § 22

Як виміряти масу  Маса. Еталон маси. Вимірювання маси. Як виготовити терези та важки.

 Робота в зошиті:

·         Запис дати

·         Виконати тест

·         Запис теми уроку

2.    Конференція. Перегляд презентації.

3.    Опрацювати § 14

4.    Переглянути відео

·         · Старовинні одиниці маси https://cutt.ly/PClQHgM

·       ·  Правила вимірювання https://cutt.ly/IClQISb

Які властивості у газів

1.   Переглянути відео https://cutt.ly/PClmBK

 Робота в зошиті

·         Записати дату і тему уроку

·         Переглядаючи відео, виписати властивості газів

3.      Конференція

4.      Опрацювати § 12

5.      Домашнє завдання :

Переглянути відео

·         Дифузія в газах https://cutt.ly/DClm9RU

·         Повітря – суміш газів https://cutt.ly/zClQuMN

·         Досліди це негайно! Вуглекислий газ https://cutt.ly/jClm6fU

 Чому вода – особлива речовина

1.      Переглянути відео https://cutt.ly/oClmEGf 

2.      Робота в зошиті:

·         Запис дати і теми уроку

·         Записати основні властивості води. Для цього можете використати відео або підручник (§ 11)

·         Розв’яжіть задачі 

1. У Катрусі із закритого крана почала крапати вода. Однак майстер може полагодити кран лише завтра. Скільки води витече з крана за добу ,якщо за годину витікає 150 мл води.

 

2. Під час миття в  душі людина витрачає в середньому 12 л води на хвилину, а стандартна ванна  вміщує 170 л води. Скільки води зекономить Марійка за тиждень, приймаючи щодня 10-хвилинний душ замість ванни ?

Розгляньте фото. Запишіть явища, що позначені цифрами на фото

 

              3.  Опрацювати § 11

             4. Домашнє завдання . Переглянути відео

·         Забруднення води. Охорона водойм від забруднення https://cutt.ly/uClmcKb

·         Цікаво! Як вода потрапила на Землю https://cutt.ly/vClmSUb

Дане завдання виконати усно

Прочитайте твердження і скажіть «так», якщо твердження правильне, і «ні», якщо неправильне

---- Усім живим організмам потрібна вода

---- Вода бере участь у формуванні клімату

---- Людина не використовує підземні  води для своїх потреб

---- Водні об’єкти – це середовище існування для багатьох живих організмів


Які властивості у рідин

1.      Робота у зошиті:

·         Запис дати і теми уроку

·         Переглядаючи відео № 1, запиши властивості рідин. Для цього можете відео ставити на паузу. (10 хвилин)

2.      Переглянути відео №1 https://cutt.ly/TCln5en

3.      Конференція. Перегляд презентації. 

4.      Переглянути відео №2 https://cutt.ly/vClmsKZ

5.      переглянути відео № https://cutt.ly/iCln2WX

6.      Опрацювати § 10

 

Які властивості у твердих тіл

1.      Конференція. Перегляд презентації.

2.      Робота у зошиті:

·         запис дати і теми уроку

·         вправа зі слайду № 2

·         записати властивості твердих тіл (слайд 8)

3.     Переглянути відео № 1 https://cutt.ly/9ClnOfy

4.      Переглянути відео №2 сhttps://cutt.ly/fClnaIb

5.      Робота в зошиті:

·         Дописати властивості твердих тіл з відео №2

6.       Переглянути відео №3 https://cutt.ly/CClnkXc

7.      Домашнє завдання.

·         Опрацювати § 9

·         Виконати вправи № 1 і 2

Вправа №1

Серед перелічених властивостей вибери ті, які стосуються твердих тіл: міцність, текучість, крихкість, твердість, м’якість, пружність, пластичність, безбарвність

Вправа № 2

Уяви, тобі до рук потрапив невеликий шматок метеорита неправильної форми. Як визначити його об’єм? Опиши свої дії.

Немає коментарів:

Дописати коментар