Як утворюються гірські породи. Гірські породи і мінерали. Які бувають корисні копалини. Метали і неметали.
1.
Виконати
самостійну роботу «Внутрішня будова Землі»
2.
Переглянути
презентацію та відео
3. Опрацювати § 22
Як виміряти масу Маса. Еталон маси. Вимірювання маси. Як виготовити терези та важки.
Робота в зошиті:
·
Запис
дати
·
Виконати
тест
·
Запис
теми уроку
2. Конференція.
Перегляд презентації.
3. Опрацювати
§ 14
4. Переглянути відео
· · Старовинні одиниці маси https://cutt.ly/PClQHgM
· · Правила вимірювання https://cutt.ly/IClQISb
Які властивості у газів
1. Переглянути відео https://cutt.ly/PClmBK
Робота в зошиті
·
Записати
дату і тему уроку
· Переглядаючи відео, виписати властивості газів
3.
Конференція
4.
Опрацювати
§ 12
5.
Домашнє
завдання :
Переглянути
відео
· Дифузія в газах https://cutt.ly/DClm9RU
· Повітря – суміш газів https://cutt.ly/zClQuMN
· Досліди це негайно! Вуглекислий газ https://cutt.ly/jClm6fU
Чому вода – особлива речовина
1. Переглянути відео https://cutt.ly/oClmEGf
2. Робота в зошиті:
· Запис дати і теми уроку
· Записати основні властивості води. Для цього можете використати відео або підручник (§ 11)
· Розв’яжіть задачі
1. У Катрусі із закритого крана почала крапати вода. Однак майстер може полагодити кран лише завтра. Скільки води витече з крана за добу ,якщо за годину витікає 150 мл води.
2. Під час миття в душі людина витрачає в середньому 12 л води на хвилину, а стандартна ванна вміщує 170 л води. Скільки води зекономить Марійка за тиждень, приймаючи щодня 10-хвилинний душ замість ванни ?
Розгляньте фото. Запишіть явища, що позначені цифрами на фото
3. Опрацювати § 11
4. Домашнє завдання . Переглянути відео
·
Забруднення
води. Охорона водойм від забруднення https://cutt.ly/uClmcKb
·
Цікаво!
Як вода потрапила на Землю https://cutt.ly/vClmSUb
Дане завдання виконати усно
Прочитайте твердження і скажіть «так», якщо твердження
правильне, і «ні», якщо неправильне
---- Усім живим організмам потрібна вода
---- Вода бере участь у формуванні клімату
---- Людина не використовує підземні води для своїх потреб
---- Водні об’єкти – це середовище існування для багатьох живих організмів
Які властивості у рідин
1. Робота
у зошиті:
·
Запис
дати і теми уроку
·
Переглядаючи
відео № 1, запиши властивості рідин. Для цього можете відео ставити на паузу.
(10 хвилин)
2.
Переглянути
відео №1 https://cutt.ly/TCln5en
3.
Конференція. Перегляд презентації.
4.
Переглянути
відео №2 https://cutt.ly/vClmsKZ
5.
переглянути
відео № https://cutt.ly/iCln2WX
6.
Опрацювати
§ 10
Які властивості у твердих тіл
1. Конференція. Перегляд презентації.
2. Робота у зошиті:
· запис дати і теми уроку
· вправа зі слайду № 2
· записати властивості твердих тіл (слайд 8)
3. Переглянути відео № 1 https://cutt.ly/9ClnOfy
4. Переглянути відео №2 сhttps://cutt.ly/fClnaIb
5. Робота в зошиті:
· Дописати властивості твердих тіл з відео №2
6. Переглянути відео №3 https://cutt.ly/CClnkXc
7. Домашнє завдання.
· Опрацювати § 9
· Виконати вправи № 1 і 2
Вправа №1
Серед перелічених властивостей вибери ті, які стосуються твердих тіл: міцність, текучість, крихкість, твердість, м’якість, пружність, пластичність, безбарвність
Вправа № 2
Уяви, тобі до рук потрапив невеликий шматок метеорита неправильної форми. Як визначити його об’єм? Опиши свої дії.
Немає коментарів:
Дописати коментар