Моя біографія схожа на тисячі інших – народження, школа, а згодом педінститут. В біологічних термінах і хімічних рівняннях чула я музику віршів. Тож склались вони в учительську путь. Свою професію я здобула в Кам’янець – Подільському педагогічному інституті. І ось уже 26 рік працюю вчителем біології та хімії у Шатавському ліцеї.
За цей час мною були розроблені методичні посібники, були участі у конференціях, семінарах – практикумах, тренінгах, проводила майстер – клас. Брала участь у конкурсах «Вчитель року», у акції розробок «Всеукраїнський урок екологічних знань», є лауреатом Всеукраїнського інтернет – конкурсу Учитель року за версією науково – популярного природничого журналу «Колосок».
Мої учні мають високу успішність на уроках і
показують гарні результати у предметних олімпіадах. Кожного року є призові місця
за участь у ІІ турі.
2011- 2012 рік – Біологія (9 кл) – 3 місце
2012 - 2013 рік – Хімія (9 кл) – 3 місце
2013 - 2014 рік - Хімія (8 кл) – 3
місце
2014 - 2015 рік – Біологія (9 кл) - 2 місце
2015 - 2016 рік – Хімія (8 кл) - 3 місце
2016 - 2017 рік - Хімія 1 місце
2017-2018 рік - Біологія - 2 місце
2018-2019 рік - Хімія - 2 місце
2019-2020 н.р. - Хімія - 3 місце
2019-2020 н.р. - Хімія - 3 місце
2020 - 2021н .р. - Біологія - 2 місце ( 8кл ), 3 місце ( 9кл ), Хімія - 3 місце ( 7 кл і 8 кл )
2021 - 2022 н.р. - Біологія - 3 місце ( 9кл ), Хімія - 2 місце (7 кл і 9кл )
2022 - 2023 н.р. - Біологія - 1 місце (9кл), 2 місце ( 8кл), хімія - 2 місце ( 7кл ), 3 місце ( 8кл )
Участь у МАН
2012р. - 1 місце
2017р. - 1 місце
2018р. - 2 місце
2021 р. - 1 місце
- Парки – легені міст і сіл – 3 місце в обласному турі (2012)
- Барвистий світ тварин і птиці -3 місце
- У кого бджоли – у того мед – 3 місце
- Юний дослідник
- Прянощі на кухні
- Новорічна композиція
- Конкурс малюнків “Берегти і примножувати – значить любити” - 3 місце в обл. турі
- Конкурс стіннівок
- Моя Батьківщина - Україна
- Конкурс фотоаматорів.
- Парки – легені міст і сіл – 3 місце на республіканському рівні (2015)
На уроках використовую такі методи та прийоми: метод асоціацій, метод емпатії, прийом «Якщо…», метод «Павутина», «Міф чи реальність», «Мозкова атака», інтерактивні завдання «Павучок», складання кросвордів, ребусів, міні-творів тощо. Метод асоціацій, який базується на теорії, що основою навчання є асоціації з певним терміном чи об’єктом, що вивчається, використовую. Метод емпатії – відчуття людиною іншого об’єкта(дерева, тварини) і допомагає передати відчуття, стан, переживання об’єкта. Прийом «Якщо ...» учням пропонується описати ситуацію, ніби спрогнозувати, використовую при вивченні несприятливих природних явищ. Прийом «Мозковий штурм» допомагає знаходити нові рішення, вчить застосовувати набуті знання в практиці, де залучаються всі учні. Часто на уроках я використовую мультимедійні презентації(створені власноруч, або ж самими учнями), які ширше знайомлять дітей з певними екологічними поняттями, особливо, коли на дану тему відведено недостатню кількість часу, а потрібно дізнатися багато.
А у позаурочний час це:
Ø участь у екологічних
конкурсах і акціях;
Ø розробка проектів і їх
захист;
Ø робота на екологічній
стежині;
Ø участь у роботі гуртка;
Ø робота агітбригади;
Ø проведення різноманітних
дослідів екологічного характеру;
Ø екскурсії;
Ø робота на ШНДЗД; теплиці;
Ø проведення місячника
Довкілля і тижнів хімії та біології;
Ø участь у МАН.
Учитель – це творець, а творець не може стояти на одному місці. Він у постійному русі і пошуку. І це життя. Моє життя.
Учитель – це творець, а творець не може стояти на одному місці. Він у постійному русі і пошуку. І це життя. Моє життя.
Дуже великий вклад внесено, Вами, Тетяна Григорівна в пізнанні учнями природничих наук. Молодець! Успіхів!
ВідповістиВидалитиЩиро дякую.
ВідповістиВидалити