До відома учнів


Як проводитиметься дистанційне навчання

    Дистанційне навчання- це не тільки онлайн - уроки, це і завдання, і опрацювання, і використання ресурсів, і онлайн - тестування, корекційно - розвиткові заняття, вебінари, онлайн форуми та конференції, самостійні роботи, дослідницька, пошукова, проєктна діяльність, навчальні ігри, консультації та інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу (навчальними програмами з окремих предметів (інтегрованих курсів).

         Уроки будуть проводитися в синхронному та асинхронному режимі.


Всі уроки будуть організовані за розкладом:

Спілкування з батьками                              8.30 - 9.00

Загальнонаціональна хвилина мовчання      9.00-9.01

І урок               9.01 – 9.40

                        9.40 - 9.50 перерва

2 урок               9.50 – 10.30

                        10.30 -10.45 перерва

3 урок              10.45 – 11.25

                        11.25 – 11.40  перерва

4 урок              11.40– 12.20

                        12.20- 12.35 перерва

5 урок              12.35 – 13.15

                        13.15 - 13.25 перерва

6 урок              13.25 - 14.05

  


Уроки проходять на платформі Google Classroom                   



                                      Перелік проєктів І семестр

Біологія

9 кл

Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня)

10 кл

1. Оцінка стану повітря даної місцевості методами ліхеноіндикації.

2. Виявлення та моніторинг поширення інвазійних рослин, безхребетних тварин на території місцевих екосистем.

11 кл

1. Дослідження зв’язку між чисельністю одомашнених тварин і розвитком людства.

2. Ріст рослин в умовах невагомості.

3.   Створення моделі еукаріотичного джгутика (війки).

4. Формування первинної і вторинної імунної відповіді на проникнення антигенів.

5. Регуляція харчової поведінки у людини і тварин.

6. Використання фітогормонів для укорінення живців, прискорення дозрівання плодів та у якості гербіцидів.

7. Дослідження добових біоритмів.         

8. Планування подорожі в субекстремальні умови (джунглі, пустелю, Арктику, підйом у високогір’я,  занурення на глибину).

9.  Проектування процесу формування адаптацій у тварин до життя на субекстремальних глибинах.
10. Вивчення поінформованості населення щодо здорового способу життя (соціально орієнтоване дослідження).
11. Вивчення тенденцій у виборі продуктів харчування населення України, аналіз їх причин і наслідків (соціально-, економічно- та валеологічно орієнтоване дослідження).


Міні - проєкт

  •  Еволюція сенсорних систем у тварин (різних видів систем: зорової, слухової, хімічного чуття, положення тіла в просторі)
  • Формування умовних рефлексів у домашніх тварин
Хімія 
7 кл

1. Хімічні речовини навколо нас.

2. Історичне значення вогню

3.Хімічні явища в природному довкіллі

4. Хімічні явища в побуті

5. Використання хімічних явищ у художній творчості й народних ремеслах

6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і народній творчості.
8 кл

1. Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.

2. Форми Періодичної системи хімічних елементів.

3. Хімічні елементи в літературних творах.

4. Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.

5. Використання кристалів у техніці.

6. Кристали: краса і користь.
9 кл

1. Електроліти в сучасних акумуляторах.

2. Вирощування кристалів солей.

3. Виготовлення розчинів для надання домедичної допомоги.

4. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.

5. Дослідження впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.

6. Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.

7. Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.

8. Дослідження рН середовища мінеральних вод України.

9. Ендотермічні реакції на службі людині.

10. Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих організмів.
10 кл

1. Ізомери у природі.


2. Історія створення та розвитку теорії будови органічних сполук. 
3. 3D-моделі молекул органічних сполук.

4. Октанове число та якість бензину.

6. Ароматичні сполуки навколо нас.

7. Екологічна безпечність застосування і одержання фенолу.

8. Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші.

5.  Цетанове число дизельного палива.



Перелік проєктів ІІ семестр
БІОЛОГІЯ                                                                                                          
6           клас  
 1. Листопад.
2.     Квіти і комахи.
3.     Рослини мандрівники.
4.     Рослини хижаки.
5.     Гриби у біосфері та житті людини.
7 клас
1.  Як спілкуються тварини.
2.  Чому мігрують тварини
3.  Заповідні території України.
4.  Як тварини пристосовані до життя в різних умовах.
8 клас   
1. Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил 
    догляду за власною шкірою
2.  Йододефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика
9 клас  
  1. Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак,                  родовід родини видатних людей
2.  Виявлення рівня антропогенного та техногенного впливу в екосистемах своєї місцевості.



ХІМІЯ
7 клас   
  1. Проблема забруднення повітря та способи розв’язування її.
2.   Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять.
2.  Дослідження якості води з різних джерел.
3.  Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
4.  Способи очищення води в побуті.
5.  Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у вашій місцевості.
6.  Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет».  
8 клас  
  1. Сполуки основних класів у будівництві й побуті.                          
2     Хімічний склад і використання мінералів.
3     Вирощування кристалів солей.                                                       
4       Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини
9 клас   
  1. Використання полімерів: еколого-економічний аспект.
2.     Альтернативні джерела енергії.
3.     Екотрофологія – наука про екологічно безпечне харчування.
4.     Виготовлення мила з мильної основи.
5.     Дослідження хімічного складу їжі.
6.     Хімічний склад жувальних гумок.
7.     Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною.
8.     Друге життя паперу.
9.     Джерела органічного забруднення території громади .
10. Видатні вітчизняні хіміки як учені й особистості.
11.   Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю, думаю, дію.
12. Анкетування учнів навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем місцевості.
13.   Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.

Немає коментарів:

Дописати коментар