Як проводитиметься дистанційне навчання
Дистанційне навчання- це не тільки онлайн - уроки, це і завдання, і опрацювання, і використання ресурсів, і онлайн - тестування, корекційно - розвиткові заняття, вебінари, онлайн форуми та конференції, самостійні роботи, дослідницька, пошукова, проєктна діяльність, навчальні ігри, консультації та інші форми організації освітнього процесу, визначені освітньою програмою закладу (навчальними програмами з окремих предметів (інтегрованих курсів).
Уроки будуть проводитися в синхронному та асинхронному режимі.
Всі уроки будуть організовані за розкладом:
Спілкування з батьками 8.30 - 9.00
Загальнонаціональна хвилина мовчання 9.00-9.01
І урок 9.01 – 9.40
9.40 - 9.50 перерва
2 урок 9.50 – 10.30
10.30 -10.45 перерва
3 урок 10.45 – 11.25
11.25 – 11.40 перерва
4 урок 11.40– 12.20
12.20- 12.35 перерва
5 урок 12.35 – 13.15
13.15 - 13.25 перерва
6 урок 13.25 - 14.05
Уроки проходять на платформі Google Classroom
Перелік проєктів І семестр
Біологія
9 кл
Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак (за вибором учня) / родовід родини видатних людей (за вибором учня)
10 кл
1. Оцінка стану повітря даної місцевості методами ліхеноіндикації.
2. Виявлення та моніторинг поширення інвазійних рослин, безхребетних тварин на території місцевих екосистем.
11 кл
1. Дослідження зв’язку між чисельністю одомашнених тварин і розвитком людства.
2. Ріст рослин в умовах невагомості.
3. Створення моделі еукаріотичного джгутика (війки).
4. Формування первинної і вторинної імунної відповіді на проникнення антигенів.
5. Регуляція харчової поведінки у людини і тварин.
6. Використання фітогормонів для укорінення живців, прискорення дозрівання плодів та у якості гербіцидів.
7. Дослідження добових біоритмів.
8. Планування подорожі в субекстремальні умови (джунглі, пустелю, Арктику, підйом у високогір’я, занурення на глибину).
Міні - проєкт
- Еволюція сенсорних систем у тварин
(різних видів систем: зорової, слухової, хімічного чуття, положення тіла в просторі)
- Формування умовних рефлексів у домашніх тварин
1. Хімічні
речовини навколо нас.
3.Хімічні явища в природному довкіллі
4. Хімічні явища в побуті
5. Використання хімічних
явищ у художній творчості й народних ремеслах
1. Із історії відкриття
періодичної системи хімічних елементів.
2. Форми Періодичної системи хімічних елементів.
3. Хімічні елементи в літературних творах.
5.
Використання кристалів у техніці.
1. Електроліти в сучасних акумуляторах.
2.
Вирощування кристалів солей.
3. Виготовлення
розчинів для надання домедичної допомоги.
4. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.
5. Дослідження
впливу кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.
6.
Дослідження рН атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в
довкіллі.
7. Дослідження природних
об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.
9. Ендотермічні реакції на службі людині.
1. Ізомери у природі. |
4. Октанове число та
якість бензину. 6. Ароматичні сполуки навколо нас.
8. Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю або гуаші. |
Немає коментарів:
Дописати коментар