пʼятниця, 4 грудня 2020 р.

 

Будь яке навчання має розпочинатись з подиву

На сучасному етапі STEM-освіта є інноваційним, необхідним та надійним інструментом, який допомагає вчителю розвивати у школярів здібності новаторів. Крім орієнтованого підходу до навчання, до переваг цього методу слід віднести можливості розвитку у дітей критичного та творчого мислення, швидкого реагування на зміну подій, а також наявність великої кількості інноваційних підходів з метою отримання глибоких знань. Завдяки методикам STEM-освіти творчий та інтелектуальний потенціал дітей спрямовується на дослідження, розуміння навколишнього світу. Зокрема, під час уроку природознавства, вчитель, використовуючи даний підхід, має змогу сформувати інтерес до природничих наук.

Особливості СТЕМ – освіти:

·           Практична спрямованість навчання

·           Інтегроване навчання

·           Моделювання пристроїв з підручних матеріалів

Це технологія практики та досліджень.

Вивчаючи тему «Атоми і хімічні елементи. Молекули.» учні 5 класу ознайомлюються з явищем дифузії. Дифузія – це явище проникнення частинок однієї речовини між частинками іншої речовини. Детально це явище будуть вивчати на уроках фізики, тому ми лише ознайомлюємо з  визначенням  і наводимо приклади. Де ми можемо побачите дане явище показуємо наочно.

1.Змішування кольорів

При змішуванні різних кольорів відбувається мимовільний процес змішування речовин внаслідок теплового руху.

2. Кольори, що втікають

Цей досвід, як і попередній показує, як працює дифузія.

3.Дослід з кольоровими цукерками

4. Солона вода щільніша за прісну, вона виштовхує предмети.

Мета даного досліду довести, що солона вода щільніша за прісну, вона виштовхує предмети, які тонуть в прісній воді (прісна вода - вода без солі).

У тема «Повітря» ми ознайомлюємо з властивостями повітря. Для цього показуємо такі досліди:

1.    Дослід, що доводить існування повітря.

2.    Дослід, що доводить, що повітря всередині нас.

3.    Дослід , що доводить наявність повітря в різних предметах.

4.    Дослід, що показує вплив температури на гази

5.    Дослід, що доводить що повітря має масу.

6.    Дослід , що демонструє стискання повітря.




Немає коментарів:

Дописати коментар